Zo 15-05 Las Vegas

15 mei 2016 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Zondag, vandaag naar laatste bestemming, Las Vegas. Niet dat we daar nou zo graag willen zijn, maar het komt goed uit met het afleveren van de camper dinsdag.
Gisteren waaide het hard, wat de temperatuur aangenaam hield. Vannacht was het nogal een storm. We staan hoog én de wind stond vol op de hele zijkant. De camper deinde zodanig, dat we rond een uur of 5 de wagen een kwart slag hebben gedraaid zodat ie met de neus in de wind stond. Scheelde veel en wij konden weer rustig gaan slapen . Toen we de boel vanochtend aan het opruimen waren, zagen we ineens een slang! Best groot en heel mooi. Natuurlijk van alle kanten geprobeerd te fotograferen. Gopher slang. Heb het even bij de ranger nagevraagd. Kan bijten, is niet giftig.

20160515123723 20160515123536 20160515123702

We zijn rond 11 uur vertrokken. Hoefden maar 2 uurtjes te rijden. Camping is geboekt. Maar we moesten een deel over niet geplaveide wegen. Was wel te doen maar in zo'n camper rammelt alles en je denkt dat alle borden uit de kast komen rollen; gelukkig valt dat mee.

20160515135413

Staan nu op een super grote campground in Las Vegas, Sam's Town. Morgen met de shuttle naar de Strip.

1. Annemarie:
    16 mei 2016
    Dank voor jullie leuke verhalen. Ik heb met plezier "meegereisd".
    Jullie hebben ontzettend veel gezien. Ik heb nooit geweten dat er zoveel van die parken zijn.
    Hoeveel km hebben jullie in totaal gereden?
    Vliegen jullie vanaf Las Vegas terug? Tussenstop? Overstappen?
    Nog fijne laatste dagen in Las Vegas. Groeten uit een koud Holland
  2. Grietje:
    16 mei 2016
    Ik sluit me helemaal aan bij mijn zus. Het waren prachtige verhalen. Echt meegeleefd. Dat er zoveel parken waren wist ik wel. De een nog mooier dan de ander. Maar helaas zit het er weer op. Maar thuis komen is ook weer fijn.
    Ik wens jullie nogmaals een goeie vlucht en hoop gauw nog meer verhalen te horen. Lieve groetjes van mij.
  3. Trix thijssen:
    16 mei 2016
    Jullie hebben een fantastische reis gehad ,hele mooie foto,s Ik ben benieuwd naar de verhale,.kun je mooi vertellen bij een koffie/met schuim bij de q-bee.
    We moeten maar snel een afspraak maken zodra je thuis bent.
    Wis tniet dat 5 weken zo snel om zijn.Fijne laatste dagen nog.
  4. Anna:
    16 mei 2016
    Dank voor jullie reacties! Elke keer weer leuk om te lezen.
    We vliegen dinsdag 1600 uur plaatselijke tijd. Tussenstop en zijn woensdag rond half 2 in Amsterdam.