do 14-04 en vrij 15-04 Mammoth Cave

15 april 2016 - Mammoth Cave, Verenigde Staten

Zo, maar even 2 dagen bijwerken. Gisterochtend zijn we eerst naar de camperverkoper/garage gegaan en men heeft ons direct geholpen,  heel fijn! De camper is uit z'n winterslaap. We zijn daarna op ons gemak verder naar het zuiden gegaan. Onderweg bij een Walmart 2 stoeltjes gekocht, wel 6 dollar per stuk.....En een internetkaartje. Kunnen we onderweg iets opzoeken, mochten we dat willen. Een meevallertje, de tijd ging een uur terug, dus we hadden een langere dag. Zijn geëindigd in Mammoth Cave National Park. In gecheckt voor 2 nachten. Mooie plaats in de natuur, heerlijk. Bij het visitor center alvast 2 tickets gekocht voor de Domes and Dripstone  tour voor morgenmiddag 1 uur. Daarna heerlijk buiten gezeten.

Vandaag vroeg wakker, kwam natuurlijk door het uur verschil van gisteren. In een dorp in de buurt wat boodschappen gedaan en daarna koffie gedronken naast de wagen, in het zonnetje. Om half 1 naar het vertrekpunt voor de tour. Met de bus naar de ingang en vandaar lopend door de grotten. Was wel aardig, niet spectaculair. Behalve het gedeelte van de frozen Niagara Falls. Dat was heel mooi.daarna weer heerlijk in de zon, een pilsje erbij, lijkt wel vakantie! Het was vandaag 26 gr zagen we. Morgen gaan we naar Nashville, hebben daar een plek op een campground gereserveerd. Dan morgen naar Nashville, o.a. country museum bezoeken.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Annemarie:
    16 april 2016
    Leuk zo'n reisverslag. Maar eh "lijkt wel vakantie" ?? DIT IS toch vakantie! Geniet ervan en veel plezier!
  2. Hennie:
    16 april 2016
    Hoi Anna en Jaap. Voelt als een beetje thuis komen voor jullie daar in Amerika. Hebben jullie een fijne camper? Ik blijf jullie volgen veel plezier in Nashville. Gr Hennie
  3. Rian:
    17 april 2016
    Ha Anna, leuk om te lezen dat jullie weer met een camper op pad zijn! Ben benieuwd naar alle ervaringen van deze 'weg-breng' vakantie!
    groetjes Rian
  4. Anna:
    18 april 2016
    Dank voor jullie reacties!