ma 11-04

26 maart 2016 - Chicago, Illinois, Verenigde Staten

Dag 1 , maandag 11 april

Vandaag vliegen we met KLM om 12.40 uur rechtstreeks van Schiphol naar Chicago. Vlucht van ca. 8,5 uur.                                                                           We hebben onszelf verwend met een iets luxere zitplaats te kopen. Meer ruimte èn we kunnen met z'n 2en zitten. Er waren anders alleen maar rijen van 3 naast elkaar. Aankomst zal rond 14.10 plaatselijke tijd zijn.

Zo,  we zijn in het hotel,  Hampton Inn. De reis ging prima,  alles op schema. We moesten wel redelijk lang wachten bij de immigration. De Shuttlebus was na een telefoontje naar het hotel,  ook snel gevonden. Al met al,  prima gegaan. Het is mooi zonnig weer,  maar frisjes.  We zijn net maar even een eindje gaan lopen om de tijd wat door te brengen,  moeten proberen wat wakker te blijven. Bij de subway een broodje en wat drinken gehaald. Ik werk dit verhaal bij,  Jaap ligt wat te zappen.              Morgen worden we om 09.30 bij het buur hotel met de shuttle opgehaald en naar Middlebury gebracht om onze camper te halen. We zijn zeer benieuwd welke we mee krijgen!

a'dam-chicago

1. Anna:
    7 april 2016
    We hebben er weer zin in! Nog maar een paar daagjes.
  2. Jan:
    12 april 2016
    Heel veel plezier. Hoop Veel van jullie avonturen te lezen
  3. Annemarie:
    12 april 2016
    Veel plezier, geniet ervan! Wij genieten op afstand mee.