ma 18-04 en di 19-04 Tishomingo State Park

19 april 2016 - Tishomingo State Park, Verenigde Staten

Gisteren (mijn verjaardag en met heel veel felicitaties op facebook en whats app, leuk!) in een rustig tempootje over de Nachez Trace Parkway, een mooie toeristische weg (mag niet gebruikt voor o.a. vrachtverkeer) van 715 km lang, naar het zuiden. Onderweg weer ergens de auto gezet, stoeltjes naar buiten, koffie erbij! We hebben nu een campground in het Tishomingo State Park in Mississippi. Dit is dan de 7e staat! Na Illinois, Michigan, Indiana, Kentucky, Tennessee, Alabama.  Zo mooi! Aan het water en heerlijk rustig. Direct maar besloten om nog een nachtje te blijven. We hebben alle tijd tenslotte! Prima weertje, rond 25 gr. lekker voor het eten nog poosje buiten gezeten en een pilsje op mijn verjaardag gedronken.

Vandaag is het bewolkt maar zeker niet koud, Rond 20 gr. Eerst maar naar de receptie om ons voor nog een nachtje aan te melden. De mevrouw bij de receptie had een zwaar accent, deed ons denken aan de manier waarop Dolly Parton amerikaans sprak! Vanmorgen wat zitten lezen en vanmiddag in het park 2 wandelingen gemaakt. Het is een schitterende omgeving en vooral, zo lekker rustig. Morgen weer rustig aan verder zuidwaarts langs de Parkway.

1. Wim kok:
    22 april 2016
    ziet er bekend uit die campground! een van de mooiste deze reis.. wij zijn inmiddels in san diego aanbeland. nog een paar dagen maar zouden er zo nog drie weken aan vast willen plakken... jullie nog veel reisplezier!