woe 13-04

14 april 2016 - Louisville, Kentucky, Verenigde Staten

We hebben het vannacht zoooo koud gehad.....Er is wel verwarming in de camper maar die maakt nogal wat lawaai, dus dat is in de nacht niet zo prettig. Tegen de ochtend toch maar aangezet. Rond  8 opgestaan. Even met de buren staan praten, die ook geen electra hadden. Gelukkig lag het aan de camping, niet aan de camper. Die is tenslotte spliksplinter nieuw, kan altijd wat aan mankeren. 33 mijl op de teller. We kregen alle spullen (kopjes, borden, lakens etc.) nieuw in de doos mee. Vandaag gaat de reis naar het zuiden. Tomtom op snelwegen vermijden gezet, dus dat ging in een lekker relax tempootje. Vlak land, echt boerenland. Wel heel weids en we vinden het mooi; vooral ook omdat de zon erbij was. Vanmiddag maar het gas erop, want we wilden toch verder afzakken. We zijn geëindigd in Louisville op een KOA camping. Bij de buurman zagen we heel veel campers staan, dus we denken dat hij ons morgen vast kan helpen om de camper te ontwinteren!

IMG_0406 IMG_0410 IMG_0412

1. Annemarie:
    14 april 2016
    Hallo Anna en Jaap.
    Dat was dus meteen al een avontuurlijk en koud begin ❄️☃ Maar ja ook een camper (of zoals wij op onze boot)......het blijft kamperen . Maar dat heeft ook zijn charme. Thuis zetten we de verwarming zo een graadje hoger en spoelen we de wc met één druk op een knop door maar soms heb je deze "luxe" niet!
    Maar zo heb je wel wat te vertellen!
    Veel plezier nog, geniet ervan!!
  2. Wim kok:
    15 april 2016
    Hopen dat het jullie ook lukt te ontwinteren! Benieuwd hoe de verdere route wordt. Wij zijn inmiddels in warmere oorden, in Lajitas aan de mexicaanse grens, net na Big Bend hetgeen zeker een aanrader is! veel plezier verder!,
  3. Anna:
    15 april 2016
    Hai Wim en Eline
    We hebben vandaag in louisville de rv uit zijn winterslaap laten halen. Zijn nu in Mammothcave np. Blijven hier 2 nachten. Mooi weer intussen, heerlijk!
    Big Ben staat op de lijst, maar daar zijn we nog lang niet. Veel plezier verder!
    Gr Anna