Za 07-05 reisdag naar Petrified Forest NP

7 mei 2016 - Holbrook, Arizona, Verenigde Staten

Vannacht was het zooooo koud, dat we er 2 extra dekens bij hebben gelegd. Beetje uitgeslapen en om half 11 onze reis naar Petrified Forest vervolgd. 3 uren rijden. Paar keer gestopt, tanken, paar boodschappen doen, lunchen. We staan nu in Holbrook op een Koa campground. Mooi op tijd, maar helaas, het is frisjes. Koude wind, nog steeds wind. We kunnen helaas niet buiten zitten.  Dus maar internetten om het blog bij te werken. Morgen gaan we het park in. Is een weg door het park van 28 mijl met verschillende uitkijkjes en wandelingen. Trekken we de hele dag voor uit. En, o ja, we zijn nu in Arizona en weer een tijdzone  door.

20160507162705 20160507161603 20160507125742

1. Grietje:
    8 mei 2016
    Zo, ben weer helemaal bij. Wat hebben jullie toch een schitterende reis.
    Canyons, Nationale Parken, Woestijnen, het een nog mooier dan het ander.
    Geniet nog maar volop, ik geniet wel mee.
  2. Annemarie:
    8 mei 2016
    Ja, als je zo lang weg bent heb je ook mindere dagen. Lekker tegen elkaar liggen heeft ook wel wat, knus in de camper!
    Momenteel is het in Nederland zomer, zelfs boven de 25 gr.
    Wij gaan morgen 4 dagen naar Ouderkerk aan de Amstel, beetje fietsen o.a. naar Amsterdam. Maarten, Roos en kids zijn 14 dagen op vakantie naar Maleisië. Het weer blijft nog voor in de 20 gr. maar vanaf di kans op buien. Vrijdag en pinksterweekend terug naar 12/14 gr.
    Veel plezier nog! Groeten van o s voor jullie
  3. Annemarie:
    8 mei 2016
    Ik weet niet of het jullie interesseert maar PSV is landskampioen voetbal geworden ⚽️
  4. Anna:
    9 mei 2016
    Dank voor jullie berichtje. Wij worden wat betreft PSV wel op de hoogte gehouden!