din 12-04

14 april 2016 - Middlebury, Indiana, Verenigde Staten

We hadden gisteravond geen wifi,dus nu maar even vertellen; we waren gisterochtend vroeg wakker, tijdsverschil natuurlijk. Rond 6 uur. Maar wel 10 uren geslapen! We hebben op ons gemak ontbeten, nog een beetje zitten internetten en rond 9 uur vertrokken naar het buurhotel, alwaar de bus mét wifi al klaar stond om ons naar Middlebury te brengen waar op een KOA campground de campers klaar staan. We waren met 19 personen, volgens mij 9 campers. Rit duurde 3 uren. Om half 2 waren we terplaatse, wij waren als laatste aan de beurt, om 4 uur. Vonden we geen probleem, we hadden toch besloten om de nacht daar te blijven. Het was heerlijk weer, dus lekker van het zonnetje genoten. Het is een klein maatje camper geworden. Maar voor 2 personen prima te doen. We zijn eerst naar een Walmart gegaan om inkopen te doen, we hebben ten slotte niets in huis.Blijkt dat we in Amishgebied zitten, veel van die leuke koetsjes gezien en winkelende mensen in hun tradionele klederdracht. Daar was de eerste frustatie van de dag: het Ingbankpasje werkte niet. Toevallig had ik er een aantal dagen geleden al iest van gelezen op het Amerika forum; schijnt weer iets :nieuws" te zijn......maar wel heel vervelend. Geld opnemen kan gelukkig wel. Betekent dus dat we meer met de creditkaart moeten gaan betalen. Doen we liever niet, maar ja. Op de camping blijkt dat de electra niet werkt en dat de wifi niet sterk genoeg is. Weer 2 frustraties. Komt nog bij dat de camper in de "winterstand" wordt meegegeven, zodat we geen water hebben. Moeten toilet met emmer water doorspoelen en warm water maken voor de afwas. Douchen kan natuurlijk op camping. Maar het mag onze pret zeker niet drukken!

20160412_190740   20160412_145444